نوشته شده توسط : مریم

ما می‌خواهیم بروکر فیبوگروپ فارکس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا معرفی کامل این کارگزار را بی‌طرفانه از زبان ما بشنوید! این کارگزار، که توسط تیم مربیان Nova Trader انتخاب شده است، یکی از بهترین بروکرهای فارکس است که در سال 1998 در قبرس ثبت شده است. این کارگزار گواهی‌نامه نظارتی خود را از کمیسیون خدمات مالی قبرس ( CySec) دریافت کرد تا اعتبار خود را در میان تریدرهای بازارهای مالی و فارکس افزایش دهد.

معرفی بروکر فیبوگروپ فارکس

بروکر فیبوگروپ فارکس یکی از قدمی‌ترین بروکرها است که بیش از 23 سال در حوزه بازار فارکس کار می‌کند. شرکت‌های فیبوگروپ نشان محبوبیت از نظر عملکرد در  FIBO Group Ltd به حساب می‌آیند.

بروکر فیبوگروپ فارکس بیشتر از 14 سال در بازار آنلاین بورس فعالیت دارد و در این مدت بروکرفیبوگروپ فارکس، به تعداد زیادی از کاربران در استفاده از امکانات ترید کمک کرده است. سرعت عمل، کیفیت، شفافیت در ارائه خدمات جزء نقاط قوت این بروکر به حساب می‌آید.

تاریخچه و اعتبار جهانی فیبوگروپ

هلدینگ فیبوگروپ فارکس توانسته در کشورهای دیگر، سرویس‌های خود را گسترش دهد. شعبه‌های فیبوگروپ در کشورهایی مانند مونیخ، وین، آلماتی، لیماسل و شانگهای وجود دارد که پشتوانه مالی بسیار دارند. این کشورها مرکز اقصاد جهانی هستند و اهرم عملیاتی مورد نیاز بسیاری را فراهم می‌کنند.

بروکر فیبوگروپ در سرویس‌دهی به مشتریان از هیچ تلاشی جهت به کارگیری بهترین نیروی کار دریغ نکرده است. با نیروی کاری حرفه‌ای ضمانت می‌کند که همه احتیاجات مشتریان را برآورده کند و به سوالاتی که ذهن آنها را درگیر کرده پاسخگو باشد. هنگامی که نگاهی به کامنت‌های مشتریان بروکر فیبوگروپ می‌اندازید به این قضیه پی می‌برید که مشریان راضی هستند و از کارمندان تشکر می‌کنند.

رگولاتوری و امنیت حساب‌ها

موسسات نظارتی معتبر جهانی(رگولاتورها) خیلی دقیق و مرتب بر کل کارکرد مالی و اجرایی بروکر فیبوگروپ فارکس نظاارت دارد تا طبق استانداردهای مالی و اجرایی پیش برود. همه دارایی‌های کاربران به صورت جداگانه نگهداری می‌شود تا امینیت مالی کاربران فراهم باشد و شفافیت کارکردهای مالی برای موسسات رگولاتور زیاد شود و هیچ نوع خطری سرمایه‌های کلان و کوچک را تهدید نکند.

روش‌های شارژ و برداشت از کارگزاری فیبو گروپ

روش‌های شارژ و برداشت بروکر فیبوگروپ Fibo Group  گستردگی چندانی ندارد اما همین روش‌های محدود بسیار کاربردی هستند و تقریبا نیاز همه تریدها را رفع می‌کنند. سایر روش‌های شارژ و برداشت بروکر فیبو در زیر آورده شده است:

  • Neteller
  • Payoneer
  • Webmoney
  • Okpay
  • Bitcoin
  • Fasapay
  • ویزا کارت و مسترکارت
  • حواله بانکی

شرکت فیبوگروپ حالت‌های منعطفی از برداشت سود خرید و فروش را فراهم می‌کند و روش‌هایی مانند کارت‌های اعتباری، انتقال بانک، و پرداخت خودکار را از طریق سیستم پرداخت بیت کوین قبول می‌کند.

تحلیل کامل و بررسی جامع بروکرفیبو گروپ

گروه فیبو (فیبوگروپ) FIBO GROUP یک بروکر یا کارگزاری که اعتبار بالایی دارد و جزء اولین کسانی است  که تجارت اینترنتی را با خدمات خود ادغام می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و در دو دهه وجود خود، جایگاه منحصر به فردی برای خود به عنوان یک بازیکن فارکس ایجاد کرده‌است.

کلام آخر

به گفته تاپ بروکرز، گروه Fibo همه چیز را برای هدایت تجارت فارکس در اختیار دارد. این یک کارگزار بسیار معتبر است که من آن را به همه افراد پیشنهاد میدهم که در این بروکر کار کنند، از مبتدیان تا کسانی که می‌خواهند تجارت حرفه‌ای انجام دهند می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مریم

"قرارداد هوشمند" برنامه ای است که صرفا بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. قرارداد هوشمند مجموعه‌ای از کد (توابع آن) و داده‌ها (وضعیت آن) است که در آدرس خاصی از بلاک چین اتریوم قرار دارد.

معرفی قرارداد هوشمند

قراردادهای هوشمند نوعی حساب اتریوم هستند. این بدان معناست که آنها تعادل دارند و می‌توانند تراکنش‌ها را از طریق شبکه ارسال کنند. با این حال، قرارداد هوشمند با کاربر کنترل نمی‌شوند، بلکه در شبکه مستقر شده و با برنامه‌ریزی اجرا می‌شوند. سپس حساب‌های کاربری می‌توانند با ارسال تراکنش‌هایی، عملکردی را که در قرارداد هوشمند تعریف شده است اجرا کنند، با یک قرارداد هوشمند تعامل داشته باشند. قراردادهای هوشمند می‌توانند قواعدی مانند قرارداد معمولی را تعریف کرده و به طور خودکار آنها را از طریق کد اجرا کنند. قراردادهای هوشمند را نمی‌توان به صورت پیش فرض حذف کرد و تعامل با آنها برگشت‌ناپذیر است.

نحوه عملکرد قراردادهای هوشمند

قراردادهای هوشمند با پیروی از عبارات ساده "اگر/وقتی ... سپس ..." کار می‌کنند که روی کد بلاک چین نوشته شده‌اند. هنگامی که شرایط از پیش تعیین شده برآورده و تأیید شده است، شبکه‌ای از رایانه‌ها اقدامات را اجرا می‌کند. این اقدامات می‌تواند شامل انتشار وجوه به طرفهای مناسب، ثبت وسیله نقلیه، ارسال اعلانات یا صدور بلیط باشد. بلاک چین پس از انجام معامله به روز می‌شود. این بدان معناست که معامله قابل تغییر نیست و فقط طرفینی که به آنها اجازه داده شده است می‌توانند نتایج را مشاهده کنند.

در یک قرارداد هوشمند، می‌توان به تعداد مورد نیاز شرط‌بندی کرد تا شرکت کنندگان راضی کنند که کار به طور رضایت بخش انجام خواهد شد. برای تعیین شرایط، شرکت‌کنندگان باید نحوه نمایش تراکنش‌ها و داده‌های آنها در بلاک چین را تعیین کنند، در مورد قوانین "اگر/وقتی ... سپس ..." که بر این معاملات حاکم است توافق کنند، همه استثنائات احتمالی را کشف کرده و چارچوبی برای حل اختلافات تعریف کنند.

سپس قرارداد هوشمند می‌تواند توسط توسعه‌دهنده برنامه‌ریزی شود - اگرچه به طور فزاینده‌ای، سازمان‌هایی که از بلاک چین برای تجارت استفاده می‌کنند، قالب‌ها، رابط‌های وب و سایر ابزارهای آنلاین برای ساده‌سازی ساختار قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهند.

مزایای قراردادهای هوشمند

  • سرعت ، کارایی و دقت

هنگامی که شرطی برآورده شد، قرارداد بلافاصله اجرا می‌شود. از آنجا که قراردادهای هوشمند دیجیتالی و خودکار هستند، هیچ‌گونه کاغذبازی برای پردازش و زمان صرف شده برای آشتی دادن خطاها که اغلب ناشی از پر کردن دستی اسناد است، وجود ندارد.

  • اعتماد و شفافیت

از آنجا که شخص ثالثی درگیر نیست و سوابق رمزگذاری شده معاملات بین شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود، نیازی به سوال نیست که آیا اطلاعات به نفع شخصی تغییر کرده است یا خیر.

  • امنیت

سوابق تراکنش بلاک چین رمزگذاری شده است، که هک آنها را بسیار سخت می‌کند. علاوه بر این، از آنجا که هر رکورد به سوابق قبلی و بعدی در دفتر کل توزیع شده متصل است، هکرها باید کل زنجیره را برای تغییر یک رکورد تغییر دهند.

  • پس انداز

قراردادهای هوشمند نیازی به واسطه‌ها برای رسیدگی به معاملات و در نتیجه تاخیرهای زمانی و هزینه‌های مربوط به آنها را حذف می کند.

کلام آخر

در حال حاضر بسیاری از سیستم عامل‌ها از جمله Ethereum ، Hyperledger ، Tezos و Corda  امکان استفاده از قراردادهای هوشمند را دارند، امروزه با استقبال روزافزون بیت کوین و حمایت از فناوری‌های بلاک چین ، محبوبیت قراردادهای هوشمند افزایش یافته است.

 



:: برچسب‌ها: قراردد هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مریم

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که در ژانویه 2009 ایجاد شد. این ایده از ایده هایی که در کاغذ سفید توسط ساتوشی ناکاموتو اسرار آمیز و مستعار ارائه شده پیروی می کند. 1 هویت شخص یا افرادی که این فناوری را ایجاد کرده اند هنوز یک راز است. بیت کوین نسبت به مکانیزم های پرداخت آنلاین سنتی ، وعده هزینه تراکنش کمتری را ارائه می دهد و برخلاف ارزهای منتشر شده توسط دولت ، توسط یک مقام غیر متمرکز اداره می شود. شما می‌توانید با مطالعه سایت ارزی نو مقالات مرتبطی را در خصوص ارز دیجیتال پیدا کنید.


بیت کوین نوعی ارز رمزنگاری شده است. هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد ، فقط موجودی هایی در دفتر عمومی نگهداری می شود که همه به آن دسترسی شفاف دارند. همه تراکنش های بیت کوین با حجم عظیمی از قدرت محاسباتی تأیید می شوند. بیت کوین توسط هیچ بانک یا دولتی صادر نمی شود و از آن پشتیبانی نمی شود و همچنین یک بیت کوین به عنوان یک کالا ارزشمند نیست. با وجود اینکه در اکثر نقاط جهان خرید و فروش قانونی ندارد ، بیت کوین بسیار محبوب است و باعث راه اندازی صدها ارز رمزنگاری شده دیگر شده است که در مجموع به آنها altcoins گفته می شود. بیت کوین معمولاً به عنوان "BTC" مخفف می

شود.

بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد و از نظر سرمایه بازار بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان است.
برخلاف ارز فیات ، بیت کوین با استفاده از یک سیستم دفتری غیر متمرکز ، که به عنوان بلاک چین شناخته می شود ، ایجاد ، توزیع ، معامله و ذخیره می شود.
تاریخ بیت کوین به عنوان یک ذخیره کننده ارزش آشفته بوده است. در طول عمر نسبتاً کوتاه خود چندین دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته است.
بیت کوین به عنوان اولین ارز مجازی که با محبوبیت و موفقیت گسترده ای روبرو شده است ، به دنبال آن الهام بخش بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر است.

درک بیت کوین

سیستم بیت کوین مجموعه ای از رایانه ها است (که به آنها "گره" یا "ماینر" نیز گفته می شود) که همه کد بیت کوین را اجرا کرده و بلاک چین آن را ذخیره می کنند. از نظر استعاری ، بلاک چین را می توان مجموعه ای از بلاک ها دانست. در هر بلوک مجموعه ای از معاملات وجود دارد. از آنجا که همه رایانه هایی که از بلاک چین استفاده می کنند لیست بلوک ها و تراکنش های یکسانی دارند و می توانند شفافیت این بلوک های جدید را با تراکنش های جدید بیت کوین پر کنند ، هیچ کس نمی تواند سیستم را فریب دهد.

بیت کوین نوعی ارز رمزنگاری شده است. هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد ، فقط موجودی هایی در دفتر عمومی نگهداری می شود که همه به آن دسترسی شفاف دارند. همه تراکنش های بیت کوین با حجم عظیمی از قدرت محاسباتی تأیید می شوند. بیت کوین توسط هیچ بانک یا دولتی صادر نمی شود و از آن پشتیبانی نمی شود و همچنین یک بیت کوین به عنوان یک کالا ارزشمند نیست. با وجود اینکه در اکثر نقاط جهان خرید و فروش قانونی ندارد ، بیت کوین بسیار محبوب است و باعث راه اندازی صدها ارز رمزنگاری شده دیگر شده است که در مجموع به آنها altcoins گفته می شود. بیت کوین معمولاً به اختصار "BTC" نامیده می شود.


هر کسی-چه یک "گره" بیت کوین اجرا کند یا نه-می تواند این معاملات را در زمان واقعی مشاهده کند. برای دستیابی به یک عمل پلید ، یک بازیگر بد باید 51 درصد از قدرت محاسباتی که بیت کوین را تشکیل می دهد ، به کار گیرد. بیت کوین تا ژوئن 2021 دارای 10 هزار گره است و این تعداد در حال افزایش است و چنین حمله ای بسیار بعید است.

 

اما اگر حمله ای اتفاق بیفتد ، استخراج کنندگان بیت کوین - افرادی که با رایانه خود در شبکه بیت کوین شرکت می کنند - به احتمال زیاد وارد بلاک چین جدیدی می شوند و تلاش بازیگر بد را برای رسیدن به این حمله بیهوده می کند.


موجودی توکن های بیت کوین با استفاده از "کلیدهای عمومی" و خصوصی حفظ می شود ، که رشته های طولانی اعداد و حروف هستند که از طریق الگوریتم رمزگذاری ریاضی که برای ایجاد آنها استفاده شده است پیوند خورده اند. کلید عمومی (قابل مقایسه با شماره حساب بانکی) به عنوان نشانی منتشر شده در جهان عمل می کند و دیگران ممکن است به آن بیت کوین ارسال کنند.

کلید خصوصی (قابل مقایسه با پین دستگاه خودپرداز) یک راز محرمانه است و فقط برای تأیید انتقال بیت کوین استفاده می شود. کلیدهای بیت کوین را نباید با کیف پول بیت کوین اشتباه گرفت ، که یک وسیله فیزیکی یا دیجیتالی است که تجارت بیت کوین را تسهیل می کند و به کاربران امکان می دهد مالکیت سکه ها را ردیابی کنند. اصطلاح "کیف پول" کمی گمراه کننده است ، زیرا ماهیت غیر متمرکز بیت کوین به این معنی است که هرگز "در" کیف پول ذخیره نمی شود ، بلکه به طور غیر متمرکز بر روی بلاک چین ذخیره می شود.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()